روانشناسی

صنعتی و سازمانی

روانشناسی

صنعتی و سازمانی

سخن اول:سلام .عیدتون مبارک.

شاید آن روز که سهراب نوشت:

                تا شقایق هست زندگی باید کرد

خبر از دل پر درد گل یاس نداشت

باید این طور نوشت:

                چه شقایق باشد چه گل نیلوفر ویاس

                             جای یک گل خالیست

                             تا نیاید گل نرگس زندگی دشوار است.

سلام دوستان،عیدتون مبارک

خوشحالم که شروع وبلاگم با نیمه شعبان، تولد امام زمان مصادف شد. می شه به فال نیک گرفت

روانشناسی واسه خودش عالمی داره مخصوصا اگه از نوع صنعتی اش باشه(بالینی هاش می تونن چشماشون رو ببندن البته اگه طاقتش رو ندارن).

دوست دارم شما رو هم وارد این عالم کنم که به قول معروف حالش رو ببرید،گرچه خودمم هم نمی دونم چطور از رشته ریاضی به این دنیا ی پر نظریه پرتاب شدم

راستی اگه یه وقت شوخی هایی می شه به دل نگیرید(بالینی هاش خوب چشماشون رو باز کنن)شوخیه دیگه...

خوب تا سخنی دیگر...

                                

                                 باز هم عیدتون مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 12:28 ق.ظ

مارکوس اریوس گفته : که چهار اصل بزرگ توی وجود انسان هسته که این چهر اصل نیز هدف اصلی زندگی انسان هسته
۱.امنیت(جسمی .عاطفی.مالی.واقتصادی)
۲.محبت
۳ارضا خود
۴.دارایی وراحتی جسم
نظر شما راجب این موضوع که گفته چیه دوست دارم بدونم

این سخن مارکوس ودرواقع نظرشون مثل هرم نیازهای مازلو است البته مازلو آخرش به خودشکوفایی می رسه یعنی از نیازهای فیزیولوژیک به سمت خود شکوفایی.
خوب به نظر من هم نظر ایشون خوبه ولی همش تو این ها خلاصه نمی شه یعنی اصل خودشکوفایی ودر واقع نیاز به خودشکوفایی هم باید بهش اضافه بشه به نظر من خودشکوفایی می تونه هدف اصلی هر انسانی باشه.
به نظر شما این طور نیست؟خب همه این ۴ اصلی که مارکوس گفته در خدمت رسیدن به خودشکوفایی هست یعنی به انسان کمک می کنه به خود شکوفایی برسه وخب به نظر من هم تو زندگی مادی هدفی بالاتر از خودشکوفایی نمی تونه وجود داشته باشه
راستی به نظرم شما کرمانی باشید درسته؟
من دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد