روانشناسی

صنعتی و سازمانی

روانشناسی

صنعتی و سازمانی

معرفی

من اسما هستم دانشجوی رشته روانشناسی صنعتی توی یکی از شهرهای گرم ایران(گرم که چه عرض کنم ؛داغ).

اومدن من هم به این رشته واسه خودش داستانی داره ولی به قول یکی از استادهای ما(که احتمالا از این به بعد زیاد از صحبت های ایشون استفاده کنم)آدم باید بنده حال باشه ،آدم هایی که در گذشته یا آینده زندگی می کنند مشکل روانی دارن؛پس داستانی که گذشت رو بی خیال،به ادامه داستان توجه کنید...

ادامه داستان قصه یه دانشجوی روانشناسیه که می خواد به رشته اش کمک کنه البته تا اونجا که در توانشه.

اینجا یعنی تو این وبلاگ همه چی در مورد روانشناسی قراره نوشته بشه والبته با کمی پارتی  بازی  درمورد صنعتی وسازمانی اش بیشتر.

شما هم می تونید کمکم کنید واگه مطلب جالبی داشتید برام بفرستید یا در بخش نظرات ویا به ایمیلم.

         *الهی تو پروردگار کریمی هستی که آمرزش گناهان بزرگ را بزرگ نمی شماری*

                                                                                       - صحیفه سجادیه- 

نظرات 2 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.editiranforum.blogsky.com

وبلاگت خیلی خوبه
به وبلاگ من هم سر بزن

محمد سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام اسما خانم امید وارم که خوب باشید باید بگم موضوع خوبی برای وبلاگتون انتخاب کردید راستش من هم خیلی روان شناسی رو دوست دارم دوست دارم با شما همکاری داشته باشم. خوشحال می شم بهتون کمک کنم در ضمن منم از یکی از شهر های گرم ایرانم . منتظر جوابتون هستم.اینم ایدی منه seday_khastex

سلام
ممنون از نظرتون،خوشحال می شم اگه مطلبی داشتید برام ایمیل کنید yas338@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد