روانشناسی

صنعتی و سازمانی

روانشناسی

صنعتی و سازمانی

تشکر

سلام به همه دوستان

ممنون از کسانی که مطالب رو می خونن ونظراتشون رو می گن،من واقعا خوشحال می شم.

آقا محمد از شما هم خیلی ممنونم، من پاسخ نظرات شما رو نوشتم اگه دوست داشتیددر بخش نظر همون مطلب بخونید. متاسفانه آخرین نظر شما پاک شد واسه همین جوابش رو همین جا میدم.

- نظرتون در مورد اضطراب کاملا درسته ولی اضطرابی که فروید در اینجا مطرح کرده، اضطراب نوروزی هست یعنی نوعی بیماری روانی البته نوع اضطراب واقعی که فروید مطرح کرده می تونه سازنده باشه والبته به قول شما در همه هست وسازندگیش هم از این جهت هست که انسان رو به سمت رفتاری هدایت می کنه که اون اضطراب رو از بین ببره مثل ترس از زلزله و... -.

من خوشحال می شم اگر دوستان مطلبی داشتند که فکر می کنن برای این وبلاگ مناسب هست رو برای من بفرستند تا به اسم خودشون بزارم.

درضمن اگر پیشنهادی داشتید مثلا به موضوعی علاقه دارید ودوست دارید مطلبی در موردش بخونید  ویا بخشی رو اضافه ویا حتی حذف کنم، حتما بگید.

این ایمیل منه yas338@yahoo.com.

راستی دربخش نظرسنجی شرکت کنید نظراتتون برای من خیلی مهمه.


*دستی که گلی را به کسی اهدا می کند خودش هم بوی گل می گیرد*

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 02:20 ق.ظ http://themestudio.blogsky.com

سلام
10 قالب جدید برای بلاگ اسکای
منتظرم تشریف بیارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد