روانشناسی

صنعتی و سازمانی

روانشناسی

صنعتی و سازمانی

تست شخصیت

من این تست رو به طور اتفاقی پیدا کردم(یعنی اونی که دنبالش بودم پیدا نکردم جاش این رو دیدم بعدش هم که به کل کار اصلی ام رو یادم رفت حالا خودتون می بینید چرا)

تست جالبیه بهتر بگم یه جورهایی فوق العاده است البته اگه در جوابهاتون صداقت رو کاملا رعایت کنید.

حالا توضیحات بیشتر رو تو خودش بخونید.

دیدم از اون دو تست قبلی استقبال شد گفتم این رو هم بذارم.امیدوارم خوشتون بیاد.

تست شخصیت

نظرات 2 + ارسال نظر
vahid چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.apvt.blogsky.com

سلام من شمارو لینک کردم شما هم منو با عنوان سایت بزرگ موبایل و کامپیوتر و کلیپ و... لینک کنید.
اگر خواستید می توانید نویسنده ی سایت ما شوید.

محمد چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام امید وارم که خوب باشی به نظر من تست شخصیت برای هر کس خوبه که خودشو بهتر بشناسه یا این تست یک یاداوری برای اون از خدش هسته یا اینکه تا حالا به بعضی از رفتارها و حرکات خودش توجه نکرده ولی وقتی این تست رو رد می کنه کم کم فکر می کنه به اون موضوعات تست خوب به شرطی که گزینه های صحیح رو انتخاب کن ودروغ نکن یا از کسی قایم نکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد