روانشناسی

صنعتی و سازمانی

روانشناسی

صنعتی و سازمانی

یادداشت خودم!

سلام 

از همه دوستانی که مطالب وبلاگ رو می خونن (مطالبی که دیگه با مقایسه تاریخشون با تاریخ این یادداشت پی می بریم که قدیمی شدن) و نظرات خوبشون رو میدن واقعا متشکرم 

و از اینکه اینقدر دیر جواب میدم واقعا عذرخواهم ولی سرم خیلی شلوغه، الان هم با چشمای بسته دارم این هارو می نویسم 

در مورد دانشگاه ها، دانشگاه چمران و اصفهان فقط پذیرش داره ولی دانشگاه های آزاد اهواز-ارسنجان- تهران مرکز هم پذیرش دارن 

راستی کنکور هفته پیش تموم شد. من که همش در حال مهمون داری بودم.  

اتاقم هم امتحانشو پس داد. اتاق 2 نفره گنجایش 6 نفر نشسته و 4 نفر خوابیده رو داره. پس دخترخانم های گل می تونن تشریفشون رو بیارن. فقط 4 نفر 4نفر بیایید  

دارم چرت و پرت میگم .کاش می تونستم بخوابم  

امیدوارم همه کنکوری ها مزد تلاش هاشون رو بگیرن

همگی موفق باشید 

خواستن توانستنه 

یا بقول بندورا اونقدر که خودکارآمدی در موفقیت اثر داره توانایی نداره