روانشناسی

صنعتی و سازمانی

روانشناسی

صنعتی و سازمانی

نظریه های شخصیت؛معرفی

تصمیم گرفتم در بخشی با عنوان نظریه های شخصیت ،نظریه روانشناس های مختلف رو درباره شخصیت مطرح کنم.

بحث شخصیت در اصل مربوط به روانشناسی بالینی وروانپزشکی است اما کاربرد زیادی در دیگر روانشناسی ها مخصوصا روانشناسی صنعتی وسازمانی داره ، به خاطر همین وبه خاطر جالب بودن موضوع من سعی می کنم شما رو با نظریات مختلف شخصیتی آشنا بکنم .

ترتیب آن طبق فهرست بندی کتاب نظریه های شخصیت تالیف:دوان پی شولتز و سیدنی الن شولتز، اومده (که در بعضی از نظریه ها از این کتاب استفاده می کنم).

امیدوارم از این بخش خوشتون بیاد.منتظر نظراتتون هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 08:01 ب.ظ http://clipbox.blogsky.com

سلام دوست عزیز
یکی از دوستان وبلاگ شما رو به من معرفی کرد
من خیلی دوست دارم که لینک شما روتو وبلاگم داشته باشم
اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با اسم
گالری کلیپ موبایل
لینک کن
بعد منو خبر کن
موفق باشی رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد